Partenerii Centrului de Investigatii Media

US Flag Color High 300x157In perioada 1 iunie – 31 decembrie 2014, Centrul de Investigatii Media deruleaza proiectul “Banii publici in Romania: licitatii trucate, management defectuos, furt”, al carui scop este sa descopere si sa explice, pe baza unor anchete jurnalistice punctuale, numarul tot mai mare al cazurilor de practici incorecte in cheltuirea fondurilor publice, fie ele nationale sau europene, precum si sa atentioneze asupra acestor probleme. Proiectul este derulat in parteneriat cu Freedom House si Expert Forum, in cadrul unui grant al Departamentului de Stat SUA, prin Ambasada SUA la Bucuresti.

Materialele realizate in cadrul acestui proiect reprezinta exclusiv viziunea autorilor lor, jurnalistii Centrului de Investigatii Media, si nu reflectă în mod necesar opiniile Departamentului de Stat al SUA sau ale Guvernului American. Raspunderea in privinta acestor materiale apartine integral Centrului de Investigatii Media.


 

google

Incepand cu 15 august 2014, Centrul de Investigatii Media a devenit beneficiar al programului Google Ad Grants.

Programul Google Ad Grants susține organizațiile non-profit care împărtășesc filosofia Google cu privire la serviciile aduse comunității, pentru a ajuta lumea în domenii precum știința și tehnologia, educația, sănătatea publică la nivel mondial, mediul înconjurător, promovarea tinerilor și arta.

Google Ad Grants este un program de publicitate în natură, care oferă publicitate gratuită online unor organizații non-profit prin Google AdWords.

 


 

Alti parteneri ai Centrului de Investigatii Media, in diferite alte proiecte editoriale punctuale: Centrul de Resurse Juridice, RISE Project.

Sectiunea va fi updatata constant, pe masura ce vom incepe noi parteneriate si noi proiecte.

Daca vrei sa ne sustii
PayPal Button
0
Shares